Ajaj!

Neeh, usch! Jag har jätteont i halsen! :( Förkyld är jag också. Ändå tränade jag idag men det var skönt. Träffade Tina och Malin på stan och hade snack om allt mellan mäns rumpor till renoveringsobjekt. Vi pratade också om hur gamla vi börjar bli.. Jag menar, jag har snart bara hälften kvar till 40 och det gör mig fan mörkrädd! Det var liksom 6 år sedan jag gick i sjuan och det var snart 2 år sedan jag fyllde 18. Puh.

Har gått runt och tänkt mycket på allt med Eskilstuna de senaste dagarna. Jag vill vill vill men vet inte om jag vågar. Hur mycket kommer jag få offra för att göra det jag vill? Man lever bara en gång. Ska jag göra det någon gång så är det nu..

Should I stay or should I go?

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Evelina

Iih, vet du vad du måste göra? Följa med mig o Gustav o klättra nån gång! Det är fan askul och fy fan va mör man blir!

2009-03-31 @ 07:28:31
URL: http://novastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0