Cambridgekuren - Dag 1

Idag började allvaret på riktigt. Mätte mig imorse men kunde inte väga mig eftersom.. vi inte har någon fungerande våg. Första "milkshaken" var med choklad/mint-smak och jag mådde jätteilla efter att jag hade druckit den. Samma sak med lunchen, då fick jag inte ens i mig hela.. Har druckit ca 7 halvliters-flaskor vatten under dagen så jag har kissat som en kamel idag, udda.

Eftersom jag mådde så illa av milkshakesen så ska jag prova en varm kycklingsoppa nu för att se om den är godare, håll tummarna! Kan ju tyvärr inte leva på vatten, även om det är gott.

Har lite ont i huvudet och är trött men det ska man tydligen bli, inte så konstigt när man lägger om kosten så mycket, så fort. Dock säger dom att den första dagen inte är nåt jämnfört med 3e dagen.. Så håll er undan på fredag! ;)

Nu blir det kycklingsoppa och filmen Australia. Jag saknar min Johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0