Cambridgekuren - Dag 9

Hej igen!

Nu vet jag knappt hur många dagar det gått, man tappar räkningen. Vet bara att jag börjar med GI på onsdag med soppor till kvällsmat och jag längtar kan jag tala om.

Det där med att jag skulle fira med räkor var ingen bra idé för nu är räkor allt jag tänker på, haha! Åt räkor idag med, visserligen bara 7 st men ändå. Har dåligt samvete. Jag hoppas iallafall att det inte sätter kroppen ur balans.. Om den nu kan få mig mer ur balans, jag känner mig aldrig riktigt bra. Yrsel och trött jämt, sånt som borde gått över efter dag 3. Det håller på än. Tur iallafall att jag har Johan, utan han hade det aldrig gått för han är den enda som får mig att tänka på nåt annat än mat, haha.

Jag som tidigare inte gillat GI Rivstart ser fram emot det den här gången. Längtar så efter att få tugga ordentlig mat, varm mat.

Negativ? Jag?! Nej då. Det har faktiskt varit en bra dag men jag är bara lite trött på det just nu.

Nu blir det mys med älskling! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0