Oj oj oj!

Jag tuggade idag :D Har aldrig varit så lycklig över att faktiskt få tugga. Räkorna var bara vanliga räkor, men oj så gott det var när man har hållt sig till vatten och soppor/milkshakes den senaste veckan. Mamma var så snäll och köpte åt mig och det var räkor med skal. Hon köpte ett kilo, haha, men jag åt bara 12. Det räckte faktiskt. Festmåltid!

Matrutinen idag har varit käpp-rätt åt helvete ärligt talat. Åt frukost vid 11, sen åkte jag och Johan till Linköping och var inte hemma förrän 19.00. Hade inte ätit nåt under hela den tiden :/ Åt en kycklingsoppa + dom älskade räkorna när jag kom hem och är faktiskt mätt än. Ska försöka få i mig sista soppan även om det är sen, innan jag går och lägger mig. Blir nog en jordgubbsshake med krossad is i. Mums!

Imorgon ska jag och Johan till Tropicariumet i Kolmården. Äntligen! Har pratat om det hela veckan men det har aldrig blivit av. Men imorgon!

Ciao!


UPPDATERING:
Jag har under dagen nästan brytit ihop för jag varit så hungrig och trött och tänkt under dagen att jag ska börja på kombinerad kur. Har kollat lite nu vad som gäller och vet ni vad? RUN KUR ÄR DET SOM GÄLLER. Bara 6 dagar kvar nu, det fixar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0