Snott av Malin

Tio första!
1. Första bästa kompisen: Philip
2. Första bilen: Haha, har ju ingen egen än
3. Första kärleken: Billy, jag var 5 och vi delade en varm O'boy i skogen.
4. Första husdjuret: Oscar, dvärghamstern.
5. Första semestern: Österrike eller Kreta, jag var 3.
6. Första praoplatsen: Ica Nära i ÖRyd, haha!
7. Första köpta skivan: Linkin Park - Meteora
8. Första riktiga kärleken: -
9. Första piercingen: Tungan. Nej! Näsan var först.
10. Första konserten: Oj, jag har nog bara varit på gig och dylikt.

Nio sista!

1. Sista alkoholdycken: Champagne på Palace
2. Sista bilfärden: Idag hem från syster i Söderköping
3. Sista filmen du såg: Slumdog Millionaire
4. Sista telefonsamtalet: Johan <3
5. Sista bubbelbadet: Hos Tina i somras.
6. Sista spelade cdn: Egenbränd skiva i bilen.
7. Sista kyss: Imorse <3
8. Sista gången du grät: 1 vecka sen
9. Sista måltiden: Varm smörgåstårta för ca 2h sen

Åtta har du någonsin?
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit tagen av polisen: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
4. Krossat någons hjärta: Ja
5. Busringt till någon: Haha, jaa.
6. Varit otrogen? Aldrig
7. Knarkat? Skulle inte kalla det att ha knarkat, men provat. Aldrig igen.
8. Stalkat någon? Nej

Sju saker du har på dig!
1. Strumpor
2. Jeans
3. Vitt linne
4. Svarta trosor
5. Rutig, grå skjorta
6. Svart Bh
7. .. Toffs på armen?

Sex saker du har gjort idag!
1. Övat till gesällen
2. Kört bil
3. Sjungit i bilen
4. Hittat bal och studentklännings-mönster
5. Pratat i telefon
6. Sett på Wipeout

Fem favoriter!
1. Johan
2. Dans
3. Vänner <3
4. Familj
5. Frisörande

Fyra personer du kan berätta exakt allt för!
1. Tina
2. Stina
3. Philip
4. Mamma

Tre val!
1. Svart eller vitt
2. Sommar eller vinter
3. Kaka eller godis

Två saker du stör dig på!

1. "Chefen"
2. Min egen lathet

Kommentarer
Postat av: Martina

Tjabab bruttan! har utmanat dig på min blogg.. den är svårare än man tror ja lovar! hihi puss

2009-03-10 @ 15:52:05
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är skönt att vi känner detsamma <3

2009-03-10 @ 19:40:09
Postat av: stina

åh. säg mig vad som helst BABY :D <3

2009-03-10 @ 19:54:06
URL: http://stinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0