Bitterf*ttor

Usch! Var som sagt på Törnrosa igår och ville att dom skulle fixa till det som jag var missnöjd med. Hade det varit en kund som kommit in och inte varit nöjd på en frisörsalong kan jag lova att det här aldrig skulle hänt! Jag kom in, sa som det var: "Jag var här och gjorde naglarna igår och det blev inte riktigt som jag tänkte mig, jag blev inte riktigt nöjd.." Det hela slutade med att jag bara gick därifrån efter att hela personalen stått och dumförklarat mig och hetsat mot mig. USCH! Om jag hade varit beredd på att de skulle göra så hade jag varit mer inställd på att tjaffsa tillbaka men det här kom som en sån jävla chock så jag gick till slut bara därifrån.. Vad är det för jävla service egentligen? Sånt där folk borde inte få jobba inom branchen!

Så idag ska jag köpa egen fransk manikyr och måla på naglarna, vill inte sätta min fot där igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0