Jaha, vad säger man?

Fixade för första gången någonsin mina naglar igår. Har sett fram emot det som tusan, såklart blev de skit och inte alls som jag tänkte mig.. Ville ha franskt, men fick nåt jäkla mellanting.. =/ Man ser själva lösnageln och ingen vit tipp någonstans, buhu! Ska dit och sola idag, ska klaga lite och se om det går att fixa till.. Hoppas det, vill inte måla över nåt som man betalat 350 spänn för..

Efter jag har solat ska jag hem och göra prov-uppsättning på Vicky till balen.. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske singstar hos Jannas eller nåt? Får se vad kvällen bär.

Nu ska jag fortsätta det eviga strassandet av min balklänning, den tycks aldrig bli klar? Men jaja, det är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0