Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig

Som jag skrev igår så skulle jag ju åka hem direkt efter jag slutade jobba, jo tjena! Men denna gång blev det inte av för att jag vickade för stackars Sofie som var dyngsjuk. Så jag jobbade till halv 10, sen hem. På sätt åkte jag ju hem direkt när jag slutade, men aa ni fattar..

Nu håller jag på och städar och pular inför fysen jag ska ha med superstar-gruppen idag. Vi ska vara utomhus, jättekul tyckte alla, men nu kom jag på att det är ju för tusan bläcksvart ute när vi ska ha den? Dom skulle springa i Vilsta-backen med det kan väl inte gå när det är svart ute? Så nu försöker jag komma på en ny idé..

Måste varit trött när jag bokade min tvätt-tid igår för jag bokade fel! >_<
Jag skulle boka från 10-13 men lyckades boka in den som var från 13-16.. Och då är ju Stina och Anna här och fikar så dom får stå ut med att jag springer lite upp och ner för att hämta tvätt. Jaja!

Nu ska jag fortsätta städa, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0