Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan.,

Kom så gott som nyss hem från jobbet.. Setar och pillar med musik till strechen ikväll, har tröttnat på den enda lugna skivan jag har, Absolut Relax 2006 eller vad det är! Haha, det funkar liksom inte längre.. Melissa Horn, Jason Mraz, Molly Sandén, Erik Hassle och massa annat mysigt är vad som står på schemat.

Jisses, idag går vi in på 11e kursveckan, har jag verkligen bott här så länge? Från början pratade jag om att bo här ett halvår, men jag kom ju nyss? Är långt från klar med allt jag börjat bygga upp.. Det är så jäkla jobbigt ibland, mest när man pratar med nära och kära på kvällen, men när man ser sina elever högst upp på pallen är det värt allt slit och all saknad. Det finns verkligen inget som slår det!

Nu ska jag laga lite mat, pasta och pastasås med kyckling/bacon blir det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0