Suppa-staaahr

Igår hade jag första riktiga vikarie-lektionen med Star- och Superstargruppen. Gick bra! Förutom att Anna höll på att spy på fysen (trodde jag? :P), Jonna började gråta på strechen och halva lektionen handlade om tamponger på tävlingsgolvet, haha! Fick även fin-besök i form av Soffe, där har vi en tjej man saknar! Hennes skratt är fan oslagbart :D Började på avslutningsdansen som jag ska koreografera, känner pressen, det måste ju bli klockrent. Men jag kirrar biffen!

Imorgon, runt 16.00, åker jag med alla dansare mot Halmstad för en riks-tävling! Ska försöka få tag på en riktigt bra kamera, så man kan ta fina bilder under dagen. Nu ska jag bara klä på mig och åka mot dansen. Idag är det 2 lektioner som gäller och efter det en privatlektion med Julia. Hörs!

Kommentarer
Postat av: soffe

åh, det var så kul att få träffa er alla, och lite extra speciellt att träffa dig, det var ju år och dar sen sist? :) kommer snart och hälsar på igen! <3

2009-11-12 @ 17:45:09
URL: http://sofiahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0