Day off

Helt ledig idag, inget Norrköping denna helg, inget besök och inget jobb idag. Helt ledig. Lyckades ändå ta mig ner till dansen för att träna par med Jonte, imorgon smäller det! Vi ska till Täby där det hålls en regionstävling i Disco & Street. Jonte och jag tänkte "Vafan, ska vi köra par?" - och så blev det. Ska bli kul att stå på golvet men förväntar mig absolut ingenting, haha! Vi får se.

Resten av dagen är jag bara där som lärare. Shit, min första svenska tävling som coach. Ska bli spännande. Har haft massa privatlektioner som ska visas upp imorgon, hoppas det går bra för alla!

Nu ska jag sova, har sådär jätteont i magen och vet inte varför. Då går jag alltid och lägger mig och hoppas att det går över, haha! Skriver imorgon om tävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0