Hur hamnade jag här?

Jag sitter här vid mitt lilla bord och är helt sentimental.. Hur hamnade jag här?

Jag verkligen älskar mitt liv. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag kunde känna mig så hemma. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få leva det liv jag lever idag. Jag är så otroligt tacksam för de människor som fått mig hit, de människor som trott på mig. Utan dem hade jag aldrig varit här, och det är hela sanningen. Jag är så otroligt, förbaskat stolt över mig själv att jag vågade ta steget från säkerheten i Norrköping till ett helt nytt liv i Eskilstuna.

Jag älskar att gå till jobbet, jag älskar att lära ut, jag älskar att se elever uppskatta vad man gör, jag älskar att se elever ge allt, jag älskar att dansa, jag älskar mitt ansvar, jag älskar att komma in i salen och säga hej, igen till eleverna, jag älskar mina kollegor och jag älskar framför allt Eskilstuna Dansstudio Let's Move för chansen, utmaningen, jobbet och livet ni gett mig. Tack! Jag har allt jag någonsin drömt om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0