Vad är problemet?

Kom hem 19,30 och skulle börja packa direkt men här sitter jag ännu helt opackad? Fick sminket till tjejerna av Maria idag och det var ju lite mer än jag trodde. 4 neccesärer med bara Make Up Store-smink i, och tror ni jag kan hålla fingrarna borta då eller? Så jag satte igång och gjorde tjejernas provsminkning, fast på mig själv, haha! Så nu sitter jag här med Astrids smink på ena ögat (svart, silver och rött glitter) och Idas på andra ögat (rosa, lila, svart och hologramglitter). Ser helt störd ut, haha!

Borde packa och borde hinna bort till Coop för att köpa lite frukost att ha med mig till imorgon men det tycks inte gå så bra.. Jag är alltid såhär! Packar alltid i sista sekund, annars blir jag helt hispig och packar fel vilket resulterar att jag får packa om ändå. Så det gör nog inte så mycket än ..

Jag är så nervöööös! Ska inte ens dansa men är mer nervös än dansarna, haha! Men har man tränat hårt med dom i 3 veckor så är det klart att man vill att det ska gå bra.. Sen att jag måste hålla koll på när dom ska in och ut och omdanser och allt, det är en helt annan historia!

Så här ser schemat ut för våra dansare
Fredag:
Duo Children 11:10 1st round
Linnea och Ida
Solo Male Adults 12:10 1st round
Jonathan
 
Lördag:
Solo Female Children 11:10 1st round
Ida, Linnea och Astrid

All info hittar ni på Discoworld's hemsida.

Ska upp tidigt imorgon, åker från dansskolan 05,45. Det är inte sent det! Kommer inte ha nån tillgång till internet så ni får höra allt om resan när jag kommer hem! Ciao alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0