MINA ELEVER <3

Blir så otroligt, sjukt, jävla glad när man har en dålig dag och sen får läsa det här av en elev, supergoa Vilma.. Då blir allt så mycket lättare och man påminns om hur "flamingo" bra man har det!


Sara är helt klart bäst!

Träningen idag blev rolig, jobbig och sorglig! :(((((((

Först fys 30 min
Dans 1 timma
stretsh 30 min

PLUS ATT jag + andra fick reda på att Sara ska ju inte ha oss längre utan vi ska ha Maria nästa termin :''(
Du som var så underbart BÄST Sara!

Jag vill att du ska vara kvar mest Sara!

Men formationen ska du väll ha kvar?! :ooo

DET MÅSSSSTE DU!

älskar er tisdagsgruppen !
ni gör mitt liv lättare att leva !

tisdagsgruppen är även du med i Sara :)
älskar dig SaraSöderlund världensbästa lärare ! ♥

(sara på bilden och hon är B.Ä.S.T)
FLAMINGO BÄST ! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0