Dumma knä..

Har inte haft problem med mitt knä på 2 år nu men ikväll på Zumban gick det inte att undvika det längre.. Precis under styrke-biten av passet var mitt knä åter igen väg på att hoppa ur led. Det var bara att bita ihop och fortsätta passet men nu känns det inte bra alls.. Har inte behövt tänka på knät på så länge och nu är det problem igen. Har missat så mycket på grund av det redan.. Så nu är knäskyddet på framöver!

Annars det varit en bra dag med mycket roliga kurser! Hade sista träningen med lilla gruppen, dom var så tjusiga i sina nya kläder! Sen har jag haft 3 discokurser och Zumba. Så en bra dag!

Nu sitter jag med en skål nudlar, sen blir det en dusch och sen bums i säng! Är så trött i kroppen, känns som jag redan har träningsvärk, haha! Fick visserligen ingen vila i helgen eftersom jag jobbade fast jag var ledig så det kan vara därför kroppen är lite extra öm.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cabrera

Hatar knä :( jag tänkte kolla ifall det finns plats kvar till vallentuna, vill kolla lite :P sen slipper du ju vara själv också :) kraam

2010-02-08 @ 22:38:16
URL: http://jonathancabrera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0