She's a muscle-natzi

Hej på er!

Mitt knä har tyvärr bara blivit värre och det var inte lika kul på Zumban idag eftersom jag har konstant ont :( Bästa Maria fixade en tid åt mig hos Jenny imorgon så jag hoppas det blir bättre då. Jenny är en tjej som är expert på sportskador som jobbar i samma hus som dansstudion. Hon är även bodybuilder och folk brukar komma därifrån med blåmärken för hon verkligen masserar musklerna in på djupet. Så stark är hon ju...

Lite rädd över morgondagen faktiskt.. Inte nog med att jag ska dit imorgon på förmiddagen, men sen ska jag ha lektioner mellan 12-20.30. Egentligen ska man inte anstränga sig efter en massage hos henne men jag kan ju inte göra så mycket annat med tanke på mitt jobb. Så det är bara att bita ihop. På fredag får jag vila..

Nu ska jag slänga mig i sängen, är hur trött som helst.. Hörs imorgon! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0