Åker hem från hem

Usch, idag åker jag tillbaka till Eskilstuna :( Inte för jag inte gillar Eskilstuna, utan för jag inte vill åka ifrån Johan och familjen. Vill ha dom nära..

Har iallafall haft ett helt underbart lov men massa massa Johan, precis som det ska vara. Julafton och med massa massa familjetid, precis som det ska vara. Nyår sög rätt hårt, men det kommer väl fler nyår har jag hört? :)

Hur eller hur så är det tillbaka till verkligheten nu.. Snart sätter kurserna igång igen, LÄNGTAR! Ska bli så kul med ny termin med nya och gamla elever! Är så peppad inför tävlingssäsongen, mina ungar ska rocka! Finns mycket att se fram emot nu, det är Sm, mina grupper ska tävla i A-KLASS första gången. Förhoppningsvis har vi några nya superstar-dansare efter den här terminen och så en jävla massa pokaler ska vi ta hem :) Tjohoo!

Nu ska jag plocka på mig lite kläder, (ja, jag ska verkligen försöka plocka på mig dom!) sen ska jag ta min feta väska och bege mig mot stationen.. Hörs! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0