Rewind 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp! Jag lovade mig själv att vara lyckligare och det har jag varit!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet, Slovakien <3

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Tror inte det!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18 november och 9 december

8. Vad var din största framgång 2008?
Helt klart mitt jobb med alla elever! Kalmartävlingen när båda mina grupper vann var en stor dag för mig!

9. Största misstaget?
Bråkat över småsaker

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope!

11. Bästa köpet?
Helt klart min fett sköna säng!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran och jäkla mobilräkningar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Utan tvekan - ESKILSTUNA DANSSTUDIO!! <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sarah, Rap das armas, Studentsången.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat familjen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat

18. Hur tillbringade du julen?
Med min underbara familj och Johans familj!

19. Blev du kär i år?
Helt klart JA! Hela året har jag varit kär!

21. Favoritprogram på TV?
Seinfeld, How I met your mother, 2½ men!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja.

23. Bästa boken du läste i år?
Bok?

24. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte

25. Något du önskade dig och fick?
Ja!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jadå, men det är inget jag lider över.

27. Årets bästa film?
Avatar och Twilight

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade lektioner som vanligt och mitt under lektionen kom mamma, syster, bror och svägerska och överraskade! Middag och utgång!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite fler medaljer kanske, men det tar vi nästa år!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Blandad

31. Vad fick dig att må bra?
Dansen. Alltid.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson

33. Vem saknade du?
Alldeles för många. Speciellt mamma och Johan.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya elever. OCH SOFIE NELLMER. Vilken stjärna!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh Sara jag saknar dig och kommer sakna dig såå otroligt! HAr blivit lite sjuk här på öjn.. Men jag kommer nog nästa vecka till e-town! Hoppas du har det great i Norge btw!

Puss på dig

2010-01-16 @ 18:45:01
URL: http://sofienellmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0