Drömmen


Jag är så otroligt tacksam för allt jag får uppleva varje dag. Att varje dag se så underbara människor, som ger mig så mycket glädje.. Kan inte sätta ord för hur mycket ni alla betyder för mig.

Visst finns det studer då jag undrar vad jag håller på med. Inte vad jag håller på med men hur mycket tid jag faktiskt spenderar på jobbet. Jag är mer på jobbet än vad jag är hemma och ibland blir det bara för mycket. Men varje gång jag ser mina elever på dansgolvet så blir all tid man lagt ner såå värt mödan! Att se dem lyckas, att se dem glänsa på tävlingsgolvet och veta att man varit en del av varför dom lyser så starkt.

Det finns inget i världen jag hellre gör. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0