Dansavslutning vt 2010

Igår hade vi avslutning i sporthallen efter 12 veckors dansande. Har haft väldigt mycket kurser den här terminen och jag är stolt över hur jag har fixat det.

Men det är inte ens i närheten av hur stolt jag är över mina elever. Alla har utvecklats så sjukt, jäkla mycket den här terminen! Helt fantastiskt och se! Att se dom gå av golvet med världens största smile på läpparna och säga; "Guuuuu, vad kul det var!" är allt jag kan önska mig. Har haft chansen att ha så talangfulla och engegerade elever den här terminen är galet. För fy fan, vad bra dom är! Har gått runt med ett fånigt leende på läpparna hela kvällen igår och hela dagen idag för jag är så otroligt lycklig och nöjd med den här terminen och dansarna.

Hade även alldans för första gången igår! Det var inlagt i programmet att Zumban skulle ha en dansuppvisning och mina Zumba-elever var skeptiska och sa "Vi kör inte om du inte är med!". Sagt och gjort. Martin går ut innan numret sätter igång och säger att vi för första gången någonsin ska ha en "alldans" istället för en allsång. Alla ställde sig upp och jag trodde ingen skulle dansa men dom var hur många som helst som körde med oss! Med ca 30 elever på scen och hur många som helst i publiken, vilken känsla! Det är något jag aldrig glömmer! TACK!

PUSS från en lycklig Sara

Kommentarer
Postat av: jeanette

Du kan vara sjukt stolt över dig själv Sara som har fått en sån klass på dina elever, du är en riktigt duktig pedagog.

Kramis Jeanette Sv

2010-05-16 @ 21:13:32
URL: http://photogalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0