Onzda

Idag är det onsdag och visst har jag haft fullt upp hittils, som vanligt. Först var det lektion på Årbyskolan, sen hade jag en paus innan nästa lektion så jag åkte in till stan och sola.. Roligt samanträffande att man går ner för trappen och träffar på Miranda och Bella som var där och sola med Stina.. Stina hade redan sprungit in i solariumet men dom satt och väntade på att deras skulle bli ledigt. Tänk om jag hade kommit två minuter senare, då hade jag bara legat i 20 minuter och undrat om det var just dom som låg i rummet brevid och snacka eller inte, haha!

Nu håller jag på att plocka undan lite för ikväll vankas det lite förfest här med just Stina, Miranda och Bella. Vet inte vart vi ska men jag ser fram emot en utgång, det var länge sen! Sist jag var ute i Eskilstuna var innan nyår, så det här var nog på tiden!

Nu ska jag fortsätta med mitt, ska försöka knäppa lite bilder på träningen och ikväll.. Hörs senare! Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0