Fan, fan, fan, fan, fan,

Kan inte släppa det. Allt är borta. Vi snackar flera 5-6000 rakt ner i sjön. Enda jag har kvar är en gammal jävla mascara och min ögonskuggepalett. Allt annat är borta. Min favoritkavaj, min favoritjacka, mina nyaste linnen, 3 av mina jeans. Mitt favorithalsband och alla mina nitarmband. Fy fan. Kan inte tänka på det eller prata om det för jag bara tölar. Har varit nere hela dagen, och sitter och gråter när jag skriver det här.

Vad fan ska någon göra med mina grejer? Vad fan ska man sno en väska för? Det var inget av värde i den där väskan för någon förutom mig. Ingen dyr dator eller kamera men hela mitt jävla liv. Så mycket pengar jag lagt ner på grejerna i den där väskan och nu är allt borta. Jag är lika arg på mig själv som på personen som snodde väskan. Jag borde inte tagit med mig allt när jag bara skulle vara borta några dagar, jag vet det. Men inte fan tänker man att det här ska hända.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0