Tisdag nu, onsdag när jag är klar. 23.59

Jag sitter och har så nedrans (vad är det för ord egentligen?) ont i mina muskler! Inte träningsvärk utan bara värk. Helt ovärt! Speciellt i nacken och vaderna. The vads are killing me! Sen att man hade 3 Zumbapass på raken idag tror jag inte gjorde saken bättre. Behöver massage. Massaaaaaage I tell you!

Dagen gick bra, förutom en av mina grupper som ger mig huvudvärk bara jag tänker på den. Försökte laga mat nu när jag kom hem men kom på att jag knappt hade någon mat.. Hittade lax i frysen, så det fick bli det med potatismos. Är det bara jag som älskar att ha morötter eller typ ärtor i moset? Hade alltid det i skolan och alla kollade alltid snett. Men jag älskade det och idag gjorde jag en favorit i repris! Dock på frysta mini-morötter och inte rivna morötter som det helst ska vara men det gick ner ändå.. Imorgon ska jag handla. Med Sofie, wooho!

Den där massagen skulle inte sitta fel nu.. Får vänta till imorgon, hähä. Finbesök!

Gonatt, 00.06

Kommentarer
Postat av: Vilmaandersson :)

jag ÄLSKAR att ha morötter eller ärtor i potatismos jag också ! ;))

har aldrig träffat någon som också gillar det ;)

2010-10-06 @ 15:56:36
URL: http://shuffs.bloggplatsen.se
Postat av: alex

då är det minsann ingen ryggmassage vi pratar om. ;D hähä!

2010-10-06 @ 16:35:16
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0