Man är ju trots allt våg..?

Jag ber om ursäkt för mitt raseriutbrott (inte till dig dock, dig tycker jag fortfarande inte om). Ni ska inte behöva uppleva det igen. Vad har jag att vara arg över egnentligen? Jävla I-landsproblem.

Idag var det sista skoldagen för veckan eftersom jag kör halkan imorgon, wohoo! Hoppas det går bra, eller rättare sagt; Det SKA gå bra! Jag ska fira på kvällen med massa underbara människor men framförallt Mallan-Brallan. Idag var jag och fikade med Kicka efter skolan och du är bara för go! Finns verkligen få jag kommer så bra överrens med så som jag gör med dig. Det är hur många år sen som helst då vi umgicks konstant, men när vi ses är allt så äkta och jävla bra! Jag gillar dig, mycket mycket! <3

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig, haha! Helt stört trött är jag, och man måste ju vila upp sig inför morgondagen då det är full rulle hela dagen och natten.. Tjuuululu! :D

Sätter på gamla godingen Batman&Robin och ser om jag somnar, haha. Förresten, Uma Thurman är så sjukt snygg i den filmen, GAH!

Kommentarer
Postat av: ida

alla barn i bullebyyyyyyyn!



HAHHAHAHAH

2008-08-21 @ 20:53:13
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Olle

Halka lugnt, det är ett steg mot rosa lappen.

2008-08-21 @ 22:23:29
Postat av: märta

Hej gumman!

klart man få ha raseri utbrott ibland;) måst fan fråga du som kan allt om bloggar, hur får man in ett youtubeklipp i bloggen?? pöööss

2008-08-22 @ 12:07:11
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: märta

haha ja kunde!! kolla klippet på min blogg du kommer älska det!! puuss

2008-08-22 @ 12:25:35
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0