Men, vafan?

Vad hände egentligen?

Var det inte igår vi satt för första gången uppe på Vrinnervi i teorisalen på golvet och berättade vad vi hade lärt oss under första dagen/veckan på Frisör-programmet? Nu ska vi börja trean, och absolut sista året på frisör och sen är vi klara. Vafan? Vart tog tiden vägen?

För första gången någonsin ska det bli kul att gå till skolan. Jag är inte ledsen över att jag inte fick ta studenten detta året som jag skulle. Hade jag gjort det hade jag inte haft någon ordentlig utbildning, jag hade inte varit redo för jobblivet, och jag hade hamnat på ett jobb där jag egentligen inte trivdes. Så, se hur bra allt blev i slutändan? Jag som i början av 2an var så depp över att jag inte skulle ta studenten. Fuck it, jag festade som om det vore min student detta år och om ett år får jag göra det på riktigt! Nu har man ju liksom övat in det, haha!

HvFr3a. Det är ju sjukt. Sjukt jävla kul ska vi ha det här året!

Kommentarer
Postat av: plattan

det har gått så jäävla fort xD IIIIIH!

vi ska ha ett fantastiskt sista år, yeey! <3

2008-08-18 @ 19:57:40
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0