Mmh, what you say? Mmh, that "it's all for the best." Ofcourse it is.

Har lyssnat på Imogen Heap - Hide and seek hela dagen. Av någon okänd anledning väcker den så mycket skumma känslor inom mig, saker jag inte tänkt på på evigheter. Tänk vad musik kan göra?

Idag jobbade jag på morgonen trots att jag mådde apa. Jätteont i halsen och kallsvettig och dan. Tänkte "nu kommer jag få halsfluss." Men jag åkte hem efter jobbet, sov några timmar och mådde sedan bättre. Jag tog mig till trafikskolan och pluggade gärnet eftersom det gick så dåligt idag. Fick lite hjälp med saker jag inte riktigt kom underfund med och fick 68/70 poäng sen :D Imorgon fortsätter det och jag har planerat in att sitta mellan 10-18. Får se hur mycket jag orkar med. Har laddat ner Bonniers nu så jag ska plugga lite här hemma med, lär mig inte mycket på att bara läsa tyvärr. Vi får se hur det går :) Ska bli skönt att få det överstökat!

Idag när det gick så bra med plugget kände jag att jag var värd lite shopping :) Jag har tappat bort mina svarta pumps och ville ha ett par nya, hitta ett par helsvarta i skinn från Skopunkten för 149:-! Nästan gratis för sjuttsingen! Köpte även en sjal i rosa-rutigt.

Nu ska jag.. PLUGGA. (Fy fan vad glad jag kommer vara när detta är öööövvveeeerrrrr!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0