Nästa station; Sleepyville

Idag har jag varit sådär skrämmande engagerad och aktiv. 

  • Städat hela mitt rum (tom. dammsugit och dammat!)
  • Pluggat och gjort klart Företagsekonimin som ska vara klart på torsdag
  • Fikat med Philip och planerat lite till på projektarbetet
  • Sökt jobb sådär as-spontant
  • Övningskört
  • Läst och sammanfattat Renässansen
  • Skrivit ett nytt och bättre CV som ska ges ut imorgon
  • Fått tag på alla modeller till gesällen :D


BRA GJORT SARA!   (klappar mig själv på axeln)

nu är jag trött och ska sova! godnatt!


Kommentarer
Postat av: tesseli

hej :) allt bra?

bra jobbat där med gesällmodellerna, svårt ju :)

2008-09-01 @ 18:19:18
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0