Nothing heard, nothing said. Can't even speak about it.

TACKA GUDARNA FÖR MIN NYA LOCKTÅNG! Jag bara älskar den! Gör man "lösa" lockar så tar det lika lång tid som det tar för mig att platta håret och det blir ju svinsnyggt också! Jag har ju inte fötts med den fördelen att bara kunna duscha och sen vara klar liksom. Tyvärr.. Men nu har jag lite mer möjligheter än bara plattat, yay!

Nu ska jag övningsköra till Malin och hämta mina grejer och saxar sen ska jag träffa Philip och Tina för en fika och massa mys! Vet inte vad som händer ikväll, man borde ju göra något för att det är ju faktiskt sista kvällen på sista sommarlovet, någonsin. GAH, lite ångest jag ger mig själv då.

Inviger nya glasögonen idag, (iordningfixad alltså) spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0