Estocolmo!

På fredag åker jag med hela klassen till Alvik, Stockholm på klassresa! Vi ska vara på Swartzkopf's nya studio där det finns platser för 30 (!) frisörer. Dom fixar modeller, vi bara kommer dit, dom visar, vi gör och vi lär oss hur mycket som helst! Ska bli gööörskoj faktiskt. På kvällen när vi kommer hem blir det utgång, yeaahh! Längtar till fredag? YES.

Imorgon fyller ju lilla Plattan äntligen 18 så vi ska till Manesa för att prova megastora drinken och sedan.. ja, vi får se vart det bär av. På torsdag ska ju jag med Helene från salongen till Mantorp (?) för att jobba på en nyöppnad salong. Ska också bli skoj. Resten av veckan kommer alltså bli grym, we like.

Kommentarer
Postat av: W A R G

Haha, det är allt mer än ögonbrynen hon har ändrat! Typ hela ansiktet :D



Åh vad roligt med en resa till Sthlm :)

2008-12-02 @ 22:36:54
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nattis

Heej sexy ;) Hoppas allt är bra med dig :) har du tänkt börja i eskil igen, blev nyfiken på det du skrev i bloggen :D Ja har ju tagit bort min blogg, så nu har ja gott om tid att läsa alla andras haha..men ja saknar min lite faktiskt, men ja är inge bra på att få dom så snygga :P Så ja tänkte höra med dig om du har tid o vill hjälpa mig lite med en? :) Ta hand om dig..Kram

2008-12-03 @ 13:14:04
Postat av: stina

NÄSTA FREDAG! då kommer jag va? :D <3

2008-12-04 @ 22:03:49
URL: http://stinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0