Jag härmar Malin!

Min års-resumé! De första månaderna kommer det inte
så mycket då mitt liv började i maj detta året. Tyvärr.

Januari:
- Egypten

Februari:
- Började jobba
- Pappa åkte till Kina

Mars:
- 1 år med...
- Partystylerz blev kvalificerade att åka till Vm för andra året.
- Skadade knät igen

April:
- 1a med formationen på tävlingen i Kalmar
- Fick en laptop av far
- Var sjukt skoltrött

Maj:
- Slut mellan Dennis och mig.
- Livet tog ett uppehåll i 2 veckor och jag gjorde absolut ingenting
- Det riktiga & bra livet, med den glada, sociala Sara började.
- Körde bil för första gången någonsin!
- Wasa-oskulden togs med Annika&Kimmy
- Gjorde 25 liter vin med Tina
- Vm i Tjeckien, slutade 11a.
- 89ornas studentvecka! Jag och Tina var på 
   krogen varje dag i en vecka.

Juni:
- SM på Hovet. Sista tävlingen någonsin. :(
- Träffade och slutade träffa Peter
- Sista sommarlovet
- Firade midsommar med Tina i Västervik. Segaste någonsin.

Juli:
- Festade med Malin på Otten varje fredag
- Njöt av mitt sommarlov på alla vis
- Pluggade teori
- Hittade underbara party-vänner som 
  man delade många krogbesök med - Marcus, Bamse & Olle.

Augusti:
- Festade fortfarande med Malin varje fredag
- Augustifesten. Helt okej kul.
- Sista dansstegen med Let's Move på lägret i Vingåker
- Bytte P-stav, aj-aj!
- KLARADE TEORIPROVET :D
- Började sista året på frisör

September:
- Ja, jag festar med Malin än
-  Bröt lilltån, haha!
- Började kursen Körsång A. Slutade lika fort.
- Fyllde år.

Oktober:
- Malin&Idas födelsedags-partaj. Bålen var god. Slutdiskuterat.
- Började på allvar hata Haga Trafikskola
- Var frisör på Bröllopsmässan
- JAG TOG KÖRKORT!
- Stina och Anna från Flen/Etuna kom och partajade med oss

November:
- Var sjukt mycket sjuk
- Var med på Arboga-tävlingen och hejade
- Stina & Anna kom hit igen <3
- Inflyttningsfest hos Sazza

December:
- Stina var hos mig i 4 sjuka dagar. Mys! <3
- Ida fyllde 18 och vi rockade på Wasa
- Resa till Stockholm med HVFr3
- Kvällar på Wasa blev vanligt igen
- Ölhävar-tävling på Otten. Jag vann. Såklart.
- Provade ut studentmössor
- Jullov!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Piercade mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Lovade inget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Egypten, Tjeckien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag är faktiskt väldigt nöjd med det här året.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2 maj, 11 juli och 27 oktober

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag kunde gå vidare i livet och lärde mig se till att jag var lycklig.

9. Största misstaget?
Ångrar inget.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bröt ju lill-tån då.

11. Bästa köpet?
Inte ett köp, men en present - min kamera

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dansen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Malin Blomberg, alla nya människor och tro det eller ej - Otten.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
WEST VIRGINIA, Jag vet att du vill ha mig, Alla som inte dansar, Infinity

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Maj och framåt har jag varit mer glad än vad jag varit i hela mitt liv.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Dansat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit.

18. Hur tillbringade du julen?
Mit das familjas!

19. Blev du kär i år?
Nej. Eller.. året är ju faktiskt inte slut än.

21. Favoritprogram på TV?
So you think you can dance, Ugly Betty, Grey's Anatomy, VÄNNER

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja.

23. Bästa boken du läste i år?
Tycker inte om att läsa böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen upptäckt, men många speciella.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jadå, men det är inget jag lider över.

27. Årets bästa film?
Kan inte välja en..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Gick i skolan. Fikade.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, jag är nöjd!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Varierande.

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna! <3 Nya som gamla

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
No one special..

33. Vem saknade du?
"Han-som-inte-ska-nämnas-vid-namn"

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har nästan bara träffat underbara människor det här året!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, alltid lika kul att läsa årsresuméer! :D

2009-01-08 @ 19:02:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Clintan

Men Rojje då? :(

2009-01-12 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0