Ojoj, shame on me

Jag vet, min uppdatering har varit helt kass. Nästintill obefintlig. Jag har ärligt talat inte orkat eller haft tid.

Jag har för i övrigt jordens roligaste kväll i onsdags med Tina på.. just det. Wasa. Som vanligt. Det var ös, dans och sång och jag bara ääääälskar Tina! Hon är för go. Har faktiskt aldrig tråkigt med henne <3

Måste berätta om läskigaste incidenten i onsdags. Jag och Tina har bestämt oss för att ge kareoke en ny chans. Vi hittar en låt som båda kan (men som jag egentligen hatar) och lämnar in lappen. Precis när vi lämnar lappen är det 2 andra tjejer som börjar sjunga den på scenen. Så vi tänker; "Jaha, okej. Men skit i den, vi hittar nån ny låt." Vi går och kollar i häftet med sånger och hittar Mamma Mia. Vi står och vrålar på balkongen och säger att det är solklart att vi ska sjunga den! Dock lämnade vi aldrig in någon lapp, det var någon Mintu eller två som satte stopp för det, haha! Men sen när vi står på dansgolvet ropar hon upp våra namn och vi ställer oss där och tror vi ska sjunga "Jag ljuuuuuuger så braaaaa!", men sen börjar musiken spelas och det är inte den låt vi lämnade in. Det är Mamma Mia som spelas. Vi skiter i det och sjunger och tjoar och kommer på mystiken i det hela sen.
Vem fan lämnade in en lapp med våra namn på där det står Mamma Mia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0