1:a i Sverige, 2:a i Europa och 11:a i Världen

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dansen. Jag vet bara att den dagen jag bestämmer mig för att lägga av vet jag att jag har så hilma många fina minnen från danstiden.  För att citera en trevlig tjej som precis fått lägga av med dansen: "Once a dancer, allways a dancer" .  Bulls-eye.

Många av alla minnen har kommit de senaste två åren. Att jag valde att börja dansa i Eskilstuna kan jag säga direkt att det var ett av de bästa valen jag gjort  hela mitt liv. Det jag fått äran att vara med om de senaste två åren hade jag inte ens drömt att få vara med om under en hel livstid.  Em-silvermedaljörer, Svenska mästare och en semifinal på Vm är något av det vi hittils lyckats med. Och jag tycker vi har gjort oss värda varenda liten placering!

Gud, det här vart så mycket mer deprimerande än vad jag tänkt! :P
Vad jag försöker säga är att dansen är en så stor del av mitt liv och att jag är glad att jag får dela det med 23 andra godingar! Tack för året som var och nu satsar vi ännu högre! WE ARE THE PARTYSTYLERZ!! WE'RE GONNA MAKE YOU DANCE! :D

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0