Formationsträning for the win!

Imorgon är det formationsträning mellan 10.00 - 18.00 :D
Ser sjukt mycket fram emot det!

Sen ska hela gänget från Norpan (-Malin P som firar pojkvän) sova i min brors lägenhet i Eskilstuna, se melodifestivalen och bara umgås och mysa :) Ska bli hur kul som helst, verkligen!

Dennis ligger och sover i min säng, men jag är inte trött.. Hursom ska jag upp och kela lite med han nu innan vi somnar. Han är bäst min kakadua <3

TÄVLING PÅ LÖRDAG! THIS IS IT! Vm & Em detta år med? Allt avgörs på lördag! Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur gick d idag på tävlingen då? Uppdatering krävs;)

2008-03-01 @ 22:58:47
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0