Ge mig fredag?

Bra, det är bara måndag än så länge, och jag längtar redan till fredag..
Anledningen till detta är då att jag äntligen får lön och studiebidrag och kan ä-ä-äntligen sätta igång med min singeldress! Har mycket av tyget klart, men har inte satt igång än och måste handla meeer tyg.

På lördag är det intensivträning med formationen i Eskilstuna, jag sover nog hos bror efteråt eftersom vi har träning igen dagen efter :) Helgen efter det är det tävling i Falun, och vi ska åka direkt till tävlingen :| Inget sova på hotell utan upp 03,00 och åka ända upp dit, tävla direkt och sen åka hem igen. Big no-no.

Jag måste se till att träffa Märta massa den här veckan så vi kan träna, det behövs!


image20
Märta och jag på vår första tävling i Västerås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0