In the land of far, faaaar away

Kalla mig (motsatsen till morsgris?) .. farsgris om ni vill det.
Men nu är det så att min kära far ska åka till jävla Kina i 3 veckor och det kommer kännas väldigt tomt tycker jag nog allt. Det är typ skitlångt bort och jag har nog under mina 18 år aldrig inte sett honom på länge. Jag sa till honom att jag kommer vara ledsen även när han kommer hem, och att det var bäst för honom att köpa med sig massa fina jag-är-hemma-igen-presenter till mig. :)




Nu när jag börjat tjäna liiite pengar ska jag faktiskt vara duktig och spara el del varje månad till något fint.
Jag har spanat in mig på denna: 26" och med PC-ingång så jag kan koppla datorn till och så småning om kunna kasta ut både min fula skärm och mitt ännu fulare dataskrivbord! :)
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0