Fy mig! Men ändå inte, typ?

Klockan är nu 10.30 och jag har hunnit vakna, jobba 3 timmar, solat och komma hem. Nu då?

Jag skulle egentligen tränat, men jag ORKADE inte. Eller jo, det gjorde jag nog, men jag hade glömt skorna hemma och vem vill träna utan skor? Big no-no. Så jag åkte hem istället. Ska på stan med Philippé och även kolla nya glajjer, SEN tränar jag nog. Skönt att bara åka hem sen, duscha och sen sova :)

Blomberg skrev något väldigt privat igår, och det gjorde mig inspirerad till att göra samma sak. Rensa luften liksom.

Ja, jag har äntligen tagit tag i min vikt och min syn på min egen kropp. (yay me!)
Nej, pengarna räcker nog inte till för att fortsätta dansa i Eskilstuna nästa termin. :( Jag ska dock göra ALLT för att få det att fungera.
Ja, jag.. jag.. jag älskar fortfarande mitt ex. Alla kärleksballader gör fortfarande lika ont att lyssna på.
Nej, jag jobbar inte kvar på salongen. Jag vill inte jobba för någon som tar mig för nån jävla idiot.
Nej, jag är typ fattigast ever, men jag överlever! :)
Ja, jag ska byta ut min P-stav snart, vilket betyder att det var 3 ÅR sedan vi fortfarande var vi och var där tillsammans och satte in den. Minns det som igår.

DERRICK BARRY, dagens alltså! :D


Kommentarer
Postat av: ida

you go girl :) <3

2008-07-08 @ 22:36:02
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0