Goddag mina herrar och hönor!

Party fredag och lördag. I fredags gick jag med Malin, Olle och Martin till Otten och hade jäkla kul. Nya vänner denna krogrunda också och fyllekäk på Max. Sov hos Malin och slappade till 15.00 typ och sedan åkte jag hemåt. Fixade iordning mig och sa farväl till föräldrarna som åkte till Tyskland. (Kom hem inatt och en Bacardi Apple & en Malibu är nu mina :D) Igår gick jag på förfest hos de trevliga människorna jag träffade i fredags och gick sedan till Palace :) Hade sjukt kul och både min bror och syster var där, det händer inte varje dag. Massor med folk och bra musik, kalas-kväll helt enkelt!

Nu har jag precis käkat, ska ta mig en film och poppa lite popcorn. Tror det bara blir lungt ikväll, vi får se! :) Kanske utebio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0