Skuldfri

Äntligen, äntligen har jag kunnat betala av mitt lån till mamma, känns som en ett berg flyttades från mina axlar. Hatar att vara skyldig folk pengar, speciellt om det är mycket pengar det handlar om. Tack mamma som lånat ut åt mig hela sommaren <3

Jag sitter och undrar vad jag ska göra av dagen, behöver städa rummet iofs.. Det kanske man skulle ta tag i? Behöver också fara ner på stan (NEJ. inte fara, GÅ heter det.) och hitta något att ha på mig ikväll. Funderar på den vita kjolen från Gina, men kjol? Och vit? På mig? Det brukar inte vara något jag ha, men omväxling förnöjer väl, antar jag.

Satt förresten 2 timmar på trafikskolan imorse, det var duktigt gjort av mig. (Klappa på axeln.) Börjar bli nervös nu, men det ska nog gå bra det där :)

Nu börjar städandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0