Tack, verkligen (:

Gårdagen var precis vad jag behövde. Helt otroligt, härligt, underbart roligt hade jag hela kvällen och med underbara små människor :) Jag, Malin och Jonna skaka loss på dansgolvet med nyfunna vänner som var otroligt trevliga och otroligt sämst på att dansa, haha! Men det var grabbar som våga bjuda på sig själva, sånt tycker vi om! (Oh, lala. Tiny Weeny String Bikini!, HAHA) Sov sedan i min systers lägenhet, som låg mycket närmre än Smedby, det var skönt. Sov länge och åkte hem runt 2 och har varit ensam hemma sen dess och inte gjort ett knyst! Ikväll skulle det bli grillning, men FY FAN vad det regnar! Det är sjukt! Verkligen öser ner, jag förstod inte vad som hände? Det var ju soligt när jag åkte hem förut?

Nästa vecka ska jag leva på trafikskolan, ska försöka vara där varje dag nån timme iallafall, förutom onsdag-torsdag då Tiiiinnaaaaa antagligen kommer! :D Me very happy! Jag saknar den där lilla knodden, ska bli kul att se henne. <3


Kolla vad jag hitta! :)  'Bamse', Marcus, Jag, Malin och Olle.

Kommentarer
Postat av: Olle

Ah, Markus och Marcus, trevliga killar detdär.

Träffar du dem mera kan du ju skryta med att du vet vem jag är.

2008-07-13 @ 15:25:34
URL: http://alptraum.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0