Visste du att..

..det är förbjudet att tatuera sig i Oklahoma och South Carolina in the U.S?

Fascinerande tycker jag. Man får ha vapen hemma, men man får inte ha en tatuering?

Detta fick jag nys om då jag är i tatueringstadiet.. Ska boka tid snart, tror det blir på Lucky 7. Varför där? För att jag inte riktigt vet hur jag vill ha den och kan inte måla den själv. Där vet jag att jag får vad jag vill ha och att jag får valuta för pengarna.. Spännande spännande!



It, it hurts with every heartbeat.
It still hurts with every heartbeat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va ska du göra för tatto då? ;) Alltid nyfiknast;p

2008-06-23 @ 12:03:59
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0