Shit-mah-gadh!

Holy Jesús!  Jag är helt slut! Jobbat 11 timmar idag, och stått konstant. Det känns kan jag tala om, snacka om mör i bena. Och imorgon är det samma visa igen, TJOHOOO! (känn hur ironin bara flööödar)

Om någon känner för en klippning, gratis, så kan ni väl höra av er under dagen imorgon? Tar gärna emot kunder.

Har packat och allt nu, så direkt efter jobbet imorgon åker jag ner till resecentrum och tar bussen mot Västervik och Tinysh. Ska bli fett najs att bara slappa i några dagar. Puss på henne som kom och åt lunch med mig idag, och puss på mamma som tog mig på mysig middag ute ikväll och sedan övningskörde med mig.  Puss på att jag parkerade perfekt  och en till puss till min mamma, hon är snäll. Aj löv höör.

Nu jävlar ska jag sova arslet av mig, hajdåååh hajdåååh!

Kommentarer
Postat av: Carro

Gratis?? haha! Ja kommer på en gång:D Ja vill klippa mig kort:D

2008-06-17 @ 23:24:31
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0