A turn of event

Började lungt och fint hemma hos Kimmy med makeup-rådgivning och blåbärs-paj. Kom sedan på att vi var alldeles för snygga för att bara gå hem, så varför inte gå ut? Sagt och gjort. Planen var att inte dricka eftersom jag hade nationellt prov imorse, men man måste ju våga vara lite djärv ibland! Också sagt och gjort.

Vilken kväll! Bästa på v-ä-ä-ä-ldigt länge. det var helt sjukt kul.
"Ääh, men geeee deeej!"

Imorse kan jag lova att det var segt och jag ville definitvt inte gå ur sängen, men duktig som jag var gick jag på min engelska-lektion, fortfarande full och med 2 timmars sömn. Gick ju galant!

Nu ska jag däremot sova lite, eller mycket så jag orkar min körlektion. Puss på den alltså.

Kommentarer
Postat av: Phillippe

Förresten, kommer du ihåg när vi gick fram och pratade med de där två tjejerna och låtsades vara from the UK? Haha. Och de köpte det dessutom!

2008-05-18 @ 22:19:21
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0