Den sista måltiden

Japp, idag var absolut sista tävlingen inför Vm. Shit. Det gick bra, faktiskt. Vi provade att dansa i kläderna och en sak är säkert, vi kommer vinna Vm i att vara snyggast. Lätt.

Dunka musik hela vägen hem, det var mys. Jag kom på en fin sak då.. Jag hade precis gjort det jag älskar mest i hela livet i 4 timmar och det är sommar och jag hade vinden i håret. Jag är 'bubbly' och har underbara vänner plus att jag inprincip har sommarlov. Kan livet någonsin egentligen bli bättre?

Jag börjar med BUSen idag, fast bara den lätta varianten. Sprayar med den fram till fredag kväll, sprayar då med den mega-bruna-sprayen och sen är jag nog nöjd :)

Fick våra Partystylerz!-tröjor idag, I LIKE IT :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0