Florist-besök

Idag hade vi besök från Florist-elever hos oss på frisörskolan. Vi hade en liten tävling då vi delades in grupper, 4st i varje,  och skulle sedan skapa en film-ikon, tex. Pirates of the Caribbean, med hjälp av dom gamla övningshuvuden vi hade. Jag och Philip tog till oss ett par tjejer vid namn Emma och Helena och satte igång.

Vi valde Memoairs of A Geisha och använde diverse papper och piprensare och vi blev kanon-nöjda med resultatet.



Vi kom på 3e plats och jag fick med mig ett fint Base Coat-lack med mig hem. Tack för det! :)

                                                    
        Vinnaren,                                                               2an
Shrek's Fiona på bröllop.                                        Grudge


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack som fan, Sara. Jag är super nöjd med håret!

2008-05-09 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0