Moving on..

Jag har varit så ledsen, och det gör fortfarande så jävla ont i hela kroppen. Jag vill gå vidare nu, även om det gör ont. Jag trodde inte det fanns ett liv utan dig och jag vet att jag byggde upp hela mitt liv runt om dig och efter dina behov. Men om det inte finns ett liv utan dig så får jag skapa mig ett liv utan dig. Även om det gör ont så kommer det så småning om, förhoppningsvis, bli bättre med tiden.

Det har varit några mörka dagar nu men jag har bestämt mig för att hur ont det än gör och hur mycket jag än gråter så är det dax för såret att läka nu. Jag vill inte vara den som sitter hemma och gråter i min ensamhet utan jag tänker leva livet så som det borde levas.

Jag hoppas att du en dag ser tillbaka på vad vi hade och ångrar dig, och jag hoppas då att jag redan har gått vidare. Det kommer finnas dagar så smärtan är lika stark som första, andra och tredje dagen utan dig, men jag ska försöka hitta den jag är, utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0