Påverkan

Jag HATAR att hela den här skiten påverkar verkligen allt i mitt liv. Jag är inte glad längre, även fast jag försöker mitt jävla yttersta. Jag gjorde ETT fel, ett enda litet fel i början av min körlektion och sen fortsatte det bara. DU dyker upp överallt i mitt huvud och jag haaatar det. Min körlärare försökte sitt yttersta för att lätta på stämningen men jag var verkligen ett hopplöst fall idag. ARRRRHHHHGGG!

Idag är iallafall min tv-dag, den dag i veckan då jag verkligen slöar framför tv:n och den dag i veckan du alltid stod ut med att jag ville se DH, Ugly Betty och allt det andra. Nu är du någon annanstans och jag kommer sitta framför tv:n själv, och ja, det svider.

FAN GÅ ÖVER! Jag vill inte ha det såhär. Jag tänker inte ha det såhär. Fan fan fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0