Praktik

Idag var jag på praktiken mellan 10-19, det tärde på kroppen och tröttheten befann sig snabbare än anat.

Josefine från min gamla dansklass kom och slingade håret. Shit, vilket jobb! Massa och långt hår, tog massa tid också med resultaten vart skitfint :) Nöjd! Min mammas väninna kom även förbi för färg. La en chokladbrun bottenfärg och sedan ljusbruna slingor. Kunden nöjd = frisören nöjd :)

Åkte sedan hem och ska nu plugga lite. Blev lite senare än tänkt, men sådant händer.
Idag är det bara 17, hör ni det? SJUTTON DAGAR KVAR till Vm. AHH! :D
Inte riktigt där än, men det fixar vi tillsammans detta!

Nu, plugg sen söööömn. Jobb imorgon.

image61

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heeej Sara, att man hittade dig här! Allt bra med dig?

2008-05-12 @ 23:28:23
URL: http://camlindstrom.blogg.se
Postat av: soffe

17 dagar? det är fan inte sant.

jag är nervööööööös! :)

2008-05-13 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0