Skogsmullarna

Idag var hela HVFr2 i skogen hela dagen med naturkunskapen. Det var den längsta dagen i mitt liv.

Jag skulle kunna lägga upp bilder som togs idag, men jag orkar helt enkelt inte. Vem visste att det var så jävla jobbigt att irra runt i skogen en hel dag? Jeez.

Istället blir det en fet-cool bild på mig från Partaj, tagen av Tina när vi köpte vin-makeriet.



Nu ska jag duscha en snabbis sen åka till P för klipp och mys. Vad händer imorgon? Vasa med Annika & Kimmy perhaps? Vi hade ju trevligt sist! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Den där skogsturen e ju så jävla klockren:D Minns d som om d vore igår:D

2008-05-21 @ 09:35:21
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0