Fredag

Hej alla!

Idag är det fredag och jag är (som skrivet i tidigare inlägget) frisk. Nu är frågan vad man ska göra av dagen? Jag ska städa rummet, plocka ur diskmaskinen, ta mig till stan och hälsa på min nya (?) salong och kolla om dom kan göra något åt klänningen jag köpte förra veckan. Hade klänningen den kvällen och under den tiden hann en knapp lossna och båda banden som håller uppe klänningen gick av.. Wtf? Där snackar vi kvalité.

Ringde nyss och pratade av mig lite med Malin, jag tror jag ska träffa henne en snabbis sen. Eller jag behöver träffa någon levande människa överhuvudtaget, haha! Känns som jag missat ett år trots att jag bara varit sjuk 6 dagar.

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv! Musik på högsta volym och städa städa städa! Hörs senare, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0