God kväll, herrar och hönor!

Idol blev det som sagt, god mat för den delen med. Nu är jag trött men orkar inte riktigt lyfta mig från datastolen och gå först till toan (tvätta bort smink, borsta tänderna och kisselimissa) för att sedan behöva krypa ner i sängen och se till att somna. Känns bara för jobbigt liksom.

Vad tycker ni förresten om Idol i år? Jag tycker Kevin förtjänar att vinna. Varför? För att jag inte tror han har ett riktigt eget sound utan är bara sådär komersiellt bra. Och det är ju precis vad Idol är - Komersiellt. Det finns många andra som är grymma i år men som förtjänar att inte vinna. Dom som har ett riktigt coolt sound som borde få göra precis vad de vill med sin debut-platta. Inte bara få något ihop-slängt på en vecka. Anna till exempel. Och Alice, ALICE är riktigt grym. Men den där Johan Palm, han borde inte fått vara med från första början ärligt talat.

Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Kanske blir lite The Hills innan jag somnar. Inne på 3e säsongen nu :)

Sov gott, alla! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0